Nyitási akció: Ingyen szállítás minden megrendeléshez!

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

warazslat.hu

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Karantén Kft. (székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 7. félemelet 3., cégjegyzékszám: 01-09-357849, cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, adószáma: 27934753-2-41, elérhetőségek: e-mail: info@warazslat.hu, telefon: +36308449747, továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek.) Szolgáltató a Weboldalon forgalmazott valamennyi termékre EU-s forgalomba-hozatali engedéllyel rendelkezik.

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

  • A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.warazslat.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Webshop) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

A Webshopban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kéréseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

  • A Webshopban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
  • A Webshop szolgáltatásait kizárólag 18. életévet betöltött személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen leadja a rendelését. A rendelés leadásával az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és kijelenti, hogy a fenti életkori korlátozás hatálya alá nem esik.

FELHÍVJUK FELHASZNÁLÓINK FIGYELMÉT, HOGY BÁRMELY MEGRENDELÉST KIZÁRÓLAG MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN TELJESÍTÜNK, MÁS ORSZÁGBA NEM SZÁLLÍTUNK.

  • A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség az 1.7. pontban rögzített elérhetőségeken. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. A Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a rendeléseinek több mint 40 %-át módosítja, illetve lemondja, ebben az esetben Szolgáltató jogosult Ügyfél rendelését azonnali hatállyal törölni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Szolgáltató megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Szolgáltatónak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra.

Szolgáltató jogosult azon Felhasználók regisztrációját is azonnali hatállyal törölni, akik legalább egy alkalommal a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták.

  • Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az 1.4. pont szerint törölt Felhasználók IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött regisztrációt előzetes értesítés nélkül azonnali hatállyal törölje.
  • A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott termék időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató rendelés visszaigazolásával jön létre. A Felek között létrejött szerződést a Szolgáltató iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
  • Elérhetőségek:

Karantén Kft.

 

Székhely:

1055 Budapest, Balassi Bálint utca 7. félemelet 3.

Telefon:

+36308449747

Internet cím:

www.warazslat.hu

E-mail:

info@warazslat.hu

  • A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Shopify Inc

 

Székhely:

151 O'Connor Street, Ground Floor, Ottawa, Ontario K2P2L8, Kanada

Telefon:

613 241-2828

  • Termékkel kapcsolatos tudnivalók, felelősség

Termék: minden olyan Karantén Kft. által eladásra kínált áru, amely vonatkozásában az Ügyfél a Weboldalon a megrendelését leadhatja.

A hagyományos módszerek és a nyugati medicina térfoglalása mellett a kendervirág kivonat piaca egyre nő a világon. Nem csodaszer, de egy reális és működő alternatívaként jelenik meg számtalan betegség, kóros állapot kezelésében, de a szépségiparban is teret nyer.  A Karantén Kft. termékeinek gyártója a Canadian American Standard Hemp Inc.

2. Regisztráció

A Webshopban a rendelés leadásához nem szükséges regisztrálni. A regisztrációval a Felhasználó a további rendeléseinek a leadását könnyíti meg. A regisztráció során a következő adatokat kell megadni:

  • Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye), mert erre a címre küldjük el a regisztráció érvényesítéséhez szükséges ellenőrző levelet, valamint bármilyen egyéb tájékoztató levelet is.
  • Vezeték és keresztnév
  • Pontos lakcím (ország, város, irányítószám, utca, házszám, emelet, ajtó)
  • Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tudja Önt érni.
  • Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)
  • Számlázási adatok (ha az alapadatoktól eltér - pl. céges számla)

 A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. A belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával majd a "Belépés" gombra kattintva lehet belépni webáruházi rendszerünkbe.

Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz
e-mailben. (info@warazslat.hu)

3. Vásárlás a Webshopban

  • A terméklistán szereplő termékek közül a „Kosárba" gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került folytatni lehet a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár oldalon lehet módosítani.
  • A kosár tartalma: A kosár tartalma az azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webshop újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát.
  • A Felhasználó az adatainak megadása után a „Megrendelés” gombra kattintva lehet Webshop pénztár oldalára menni. Ezen az oldalon ki kell választani a kívánt fizetési és szállítási módot. A rendszer minden kombinációhoz automatikusan kiszámolja a várható végösszeget.
  • A rendelés elküldése előtt lehetőség van módosítani a szállítási és számlázási címen, amennyiben erre szükség lenne.

A megrendelést elküldeni a pénztár oldal alján található „Megrendelés elküldése" gombra kattintva lehet.
A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben tájékoztat.

Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban kérdésünk lenne, munkatársunk a megadott telefonszámon keresi majd Önt. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott
e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot, de a rendeléssel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.

 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webshop felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

4. A termékek szállítási és fizetési módja

Szállítási módok: Házhozszállítás futárszolgálattal

A kiszállítás tartalmazza:

  • A termékek kiszállítása az Adatkezelési tájékoztató 4.2. pont alatt feltüntetett futárszolgálat egyikével történik.
  • A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik.
  • A futárszolgálat házhozszállítás költsége: A termék ára tartalmazza a szállítási költséget is. 

A GLS szállítás (további) feltételei:

  • A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a GLS munkatársának kell kifizetni.
  • Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodik a megadott címen, a GLS üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és másnap újra megpróbálja a kiszállítást.
    Amennyiben a második alkalommal sem járnak sikerrel, a csomagot a depóban tartják 5 napig, és csak azt követően szállítják ki harmadszor, vagy az ez idő alatt egyeztetett időpontban.
    A személyes oldalon található csomagazonosító szám ismeretében a GLS-nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása a +36 29 88 67 00 telefonszámon
  • Amennyiben a harmadik kézbesítés is sikertelen a csomagot a GLS visszajuttatja Webshopba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni csak és kizárólagosan a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
  • A csomagot a GLS sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetessen fel erről jegyzőkönyvet a GLS munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • A GLS futár csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetési módok
  • Utánvétel

Az áru átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával történő fizetés.

  1. Ön megrendeli a csomagot.
  2. Munkatársaink összekészítik a csomagját.
  3. Amikor a csomag készen áll, elkészül a számla és megkapja a csomag a csomagazonosítóját, ezt követően erről egy e-mailes értesítést küldünk.
  4. A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni a GLS-nél a csomagról, az e-mailben elküldött csomagazonosító szám alapján.
  5. A futárnak a csomag megérkezésekor kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.
  • Bankkártyás fizetés

Az OTP online bankkártyás fizetési rendszerén keresztül történő előre fizetés.

  1. A csomag összeállítása után a megrendelés gombra kattintva Ön átkerül az OTP online bankkártyás fizetési rendszerébe.
  2. Az OTP direkt online bankkártyás fizetési rendszerben bankkártya segítségével kerül kifizetésre a csomag értéke.
  3. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
  4. A csomag feladásra kerül a választott kiszállítási módnak megfelelően.

 Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Karantén Kft. (1055 Budapest, Balassi Bálint utca 7. félemelet 3.) adatkezelő által a www.warazslat.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, lakcím, email cím, telefonszám.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Simple Pay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

5. Elállás joga, módja, következményei

  • Az Ügyfél a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. Az Ügyfél az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha az Ügyfél az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikén:

postai cím : Karantén Kft. (1055 Budapest, Balassi Bálint utca 7. félemelet 3.)

e-mail: info@warazslat.hu

 Az Ügyfél a fenti elállási/felmondási jogát, az internetes oldalunkon található (www.warazslat.hu) elállási/felmondási nyilatkozat-minta kitöltése útján is érvényesítheti.

Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

 Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve a fuvarozási költséget. A visszatérítés feltétele, hogy az áru sértetlen és bontatlan állapotban megérkezzen a Karantén Kft. címére (1055 Budapest, Balassi Bálint utca 7. félemelet 3.).

Tekintettel arra, hogy az Ügyfél által fizetett ár magában foglalja a szállítási költséget, a Karantén Kft. a visszatérítésnél 1000 Ft, azaz Egyezer forint, szállítási költség általányt levon a korábban az Ügyfél által fizetett összegből. Ha az Ügyfél több terméket rendel meg egyszerre, akkor a Szolgáltató a fuvarozási költséget nem köteles visszatéríteni, ha az Ügyfél elállási jogát nem valamennyi megrendelt termék tekintetében gyakorolta. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

 Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

  • Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállás jogát a Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdése szerint az alábbi esetekben:
  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ;
  3. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  7. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  9. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  10. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a megrendelt termék zárt csomagolását felbontja, így a termék egészségvédelmi illetve higiéniai okokból további értékesítésre alkalmatlanná válik, úgy az 5.1. pont szerinti elállási jogát nem gyakorolhatja. 

  • Elállás esetén küldje el csomagként a terméket az alábbi címre:

Karantén Kft. 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 7. félemelet 3.

 Kérjük, a csomagküldés díját előre rendezze, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni.

  • A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és ezt követően az Ön által megadott bankszámlaszámra történő utalással visszaküldi a vételárat az utalási költséggel csökkentve, valamint levonva 1000 Ft, azaz Egyezer forint, szállítási költséget.
6. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
  • Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 Az Ügyfél – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 Kérheti a termék kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy ez a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy az Ügyfél igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

 Választott kellékszavatossági jogáról az Ügyfél egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor az Ügyfél a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 Az Ügyfél kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette az Ügyfélnek. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  • Termékszavatosság

Termék hibája esetén az Ügyfél – választása szerint – az a.) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél kizárólag az ingó dolog gyártójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

 A gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben kell érvényesíteni.

  • Jótállás

Szolgáltatót a Webshopban forgalmazott termékek után jogszabály alapján fennálló jótállás nem terheli.

 7. Panaszkezelés

Az Ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az 1.7. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén (kivéve: telefon) teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

7.1. Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.

A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.

A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

7.2. Panasznyilvántartás

A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:

  • Ügyfél neve
  • Ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe
  • Ügyfél telefonszáma
  • értesítés módja
  • panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma
  • panasz leírása, oka
  • Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye
  • a panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata
  • a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

 A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.

Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.

A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.

7.3 Jogorvoslat

Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető.

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19.

Budapesti Békéltető Testület: A termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyben békéltető testülethez fordulhat az Ügyfél

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

8. Egyebek

  • A Szolgáltató által üzemeltetett Webshop biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
  • A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
  • Felhasználó a rendelés leadásával az adatvédelmi tájékoztatójában foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szolgáltató adatvédelemmel kapcsolatos szabályzata itt érhető el: www.warazslat.hu/
  • A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
  • Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.
  • Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait az Ügyfél a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1125  Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c) felé teheti meg